Leapsa , yes again !

Aceasta am primit-o la pachet de la Ylly , thanks a lot :* !

1.Nume : Diana (desi prefer cu “y”)

2.Nume rasturnat: Anaid 😛

3.Dupa cine te numesti: dupa o regina tibetana , luata prizoniera in timpul rascoalei de la Paris 😐 . Sunt numita dupa mine …

4.Numele tau arata: 5 litere

5.Nick name: Dya , Dia , Dy :X

6.Numele tau de wordpress: Dyana

7.Data nasterii : 25 martie

8.In ce tara te-ai nascut: … 😐 .Nu stiu tara , stiu planeta … Marte 😐 .

9.In ca oras te-ai nascut: Targu-Mures

10.Zodia: Berbec

11.Nume mic: —-

12.Inaltime: 1.70

13.Kg: cam exagerati …

14.Marimea pantofilor: 39 8-| .

15.Culoarea parului: saten

16.Culoarea ochilor: caprui …

17.Cum arati: ca un om .

18.Innie sau Outie: … 😐 . Jesus !

19.Dreapta,stanga sau cu amandoua: …

20. Best friend: nu fac discriminari

21.Best friend in care poti avea incredere: (uita-te la 20)

22.Mdaaaaaa…………Acum urmeaza!Un mare secret de-al tau,ar fii: Ma enervez si nu mai completez nimic .

23.Parinte preferat?: (uita-te la 21)

24.Care este id-ul tau de messanger?: issabbeellaa

25.Mancare preferata?: —

26.Suriuara,fratior?: e surioara , nu suriuara si nu ,nu am.

27.Ai de adaugat o informatie noua despre tine,foarte importanta?: Nu se mai termina odata ?!

28.Ce crezi despre mine?: care “tine” ?:|

30. Locuiesti la vila,casa sau bloc?: bloc . Exista si un 29 , dar chiar nu-si avea rostul deci nu l-am copiat 😛 .

31.Iti place sa-ti creezi roluri?: ….

32.Cum iti merge cu lumea fan fic-urilor?: fac o pauza la fic , dar la capitolul scris … din ce in ce mai bine .

33.Ce faci cand esti fericita?: rad si zambesc .

34.Ce faci cand esti trista?: imi ridic ziduri si fatade , trezindu-mi alte euri 😛 .

35.Unde esti acum?: unde m-am si nascut , pe Marte .

36.Care e modelul telefonului TAU?: LG Cookie.

37.Vrei sa scapi de mine?: repet , cine esti ? 😐

40.Culoarea preferata?: albastru . Intrebarile 38 si 39 din nou nu-si au rostul .

41.Iti place moda?: asa si asa.

42.Frunct preferat?: don’t know …

43.Ai un talent,ceva?: da , am un talent innascut in a completa lepsi cu intrebari geniale 😐 .

45.Cum ai vrea sa te impresioneze baiatul viselor tale?: —– .

46.Cat timp stai la computer pe zi?: For God’s sake , aveti impresia ca ma cronometrez ?!

47.Dar la Tv?: foarte rar ma uit la televizor .

49.Ai pierdut mult timp?: din pacate da , intradevar , mi-am pierdut circa 10 minute din viata degeaba 😐 .

50.Ma iubesti ca ti-am ocupat ziua!?: Cine esti , omule ?!

Gata ! E prima leapsa care mi-a gadilit putin nervii si rabdarea :P:)) . O ia cine vrea , lume .

Kisses !!!

Dyana:*>:D<

Leave a Reply

