Damn it , can’t believe it ! :(

Acum vreo oră am urmărit în sfărşit ultima parte din seria filmelor Harry Potter … and it’s freakin’ over. Înainte să îi pot da drumul filmului simţeam mii de fluturaşi mici şi afurisiţi ce mă rodeau pe dinăuntru şi emoţia aceea radianţă presărată cu curiozitate mă copleşea total. Ştiam că aveam să fiu dezamăgită la sfărşit şi nu pentru că acţiunea sau filmul nu s-ar fi ridicat la aşteptările mele , ci pentru că toată nebunia asta s-a terminat. Mă simt goală !

Mă văd pe mine la vreo 8 ani privind curioasă la o lume ireală , dar atât de intensă şi captivantă a 3 eroi alături de care practic am crescut. Serile răcoroase în care stăteam cu tata la coadă la cinema să luam bilete pentru ultimul film apărut pe atunci , naivitatea şi amuzamntul primelor filme, apoi treptat creşterea suspansului , complicarea acţiunii şi schimbarea atmosferei într-una sobră şi misterioasă … maturizarea actorilor şi a personajelor , weekendurile pierdute pe canapea ronţăind cine ştie ce în timp ce revizionam film după film … toate  îmi lasă aşaaaaaa un gust amar . Eram şi de altfel încă sunt o împătimită a jocurilor cu tema HP :X şi sunt unele din cele mai captivante şi meseriaşe jocuri care am avut norocul să le descopăr.

Cel mai ciudă îmi e că niciodată nu am avut o obsesie pentru seria asta , mi-au plăcut foarte mult , dar n-am fost addicted … cel puţin nu îndeajuns încât să mă apuc să caut toate ascunzişurile şi informaţiile . Spre ruşinea şi frustrarea mea nici nu am citit toate cărţile … pentru că nu le am  :-l .

E una dintre puţinele mari proiecte care a fost genial până la capăt … briliante filmele şi cărţile , actorii , totul. Mă simt împlinită şi pustie în acelaşi timp şi cât de curând rezerv câteva zile special pentru a revedea toată seria . Chiar dacă oficial s-a terminat , ştiu că întotdeauna voi fi legată de ea 🙂 … plus că acum mi-am găsit o nouă obsesie , una care merită disecată până în pânzele albe :X .

P.S. : Acesta cu siguranţă nu e ultimul post despre HP :)).

P.S. 2 : ne auzim peste 2 săptămâni când mă întorc din vacanţa …

*pe mine personal mă termină piesele astea :X … HP în esenţa sa brută şi în doze mici :)*

Kisses !!!

Dyana:*:*>:D<

 

One thought on “Damn it , can’t believe it ! :(

Leave a Reply

