Noutăţi … ?!

Mă străduiesc să mă ţin de treabă peste tot , se pare :)) . Nu, nu am lăsat din nou baltă scrisul, ci chiar revin cu o poveste nou-nouţă cu o idee originală , gata cu fan-ficurile :).  Sincer, am emoţii având în vedere că sunt tare curioasă cum va primi lumea ideea …

Şi dacă tot am început să-mi fac reclamă, pentru cei care mai au puţină încredere şi de ce nu şi curiozitate, găsiţi noua poveste chiar  … aici(click).

Salutări simpatice !

Dyana :*:*

 

One thought on “Noutăţi … ?!

Leave a Reply

